100-procent-hast-tjej

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

❤ Vad du kommer att få läsa ❤

Av Agnes - 16 augusti 2013 11:38

I detta inlägg kommer du att få veta lite mer exakt om vad denna blogg kommer att handla om  ❤

Främst kommer den blogg handla om hästar, alltså  typ hur ridlektionen gick, bilder och annonser som jag älskar 

Sen kommer jag också visa min kreativa sida då jag lägger upp bilder på saker jag målat och texter jag skrivit 

Eftersom jag tycker det är roligt med kläder o smink kommer jag också lägga upp bilder på det, för jag har nämligen världens snyggaste klädstil ,Haha men något som inte är roligt är om du tror att jag är fjortis, så passa dig  

Såklart kommer det komma upp en del vardagliga inlägg, varvade med humor också 


                             ❤Alla elaka kommentarer kommer läggas upp på bloggen ❤ 


Hoppas du anser att detta var värt att veta och att du kommer läsa o kommentera min blogg i framtiden, kram 

  

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

16 augusti 2013 12:21

fin bild! :)

http://eiight.blogg.se

 
Ingen bild

Agnes sundling

16 augusti 2013 13:57

Tack (:

 
Ingen bild

Caro:)

17 augusti 2013 19:49

Bästa bloggen ever!!!!<3333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 17 augusti 2013 19:34

DONT HATE Jag älskar verkligen djur,  så snälla hata mig inte när jag säger detta! Men på min gata finns det en katt som är elak, och jag menar det. Dem två katterna jag passar, Asta och Morris har på deras tomt ett litet "hus" med två vånningar ...

Av Agnes - 16 augusti 2013 19:29


I dag var det sista sommarslovs vardagen för i år. Och ska jag vara ärlig har jag inte gjort så speciellt mycket. Tänkte att detta skulle vara typ "Wow - värsta - action - dagen" men istället blev det en " äta - sova - dö - dag" . Men jag har iallafa...

Presentation


Jag är en glad tjej född 2000 som förutom mitt hyper-stora intresse för hästar och ridning älskar att teckna, skriva, läsa, djur, kläder och smink.
Ni som känner mig har redan listat ut vad mitt namn är, men för er andra heter jag Agnes!

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards