100-procent-hast-tjej

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

-Elak katt-

Av Agnes - 17 augusti 2013 19:34

DONT HATE

Jag älskar verkligen djur,  så snälla hata mig inte när jag säger detta!

Men på min gata finns det en katt som är elak, och jag menar det. Dem två katterna jag passar, Asta och Morris har på deras tomt ett litet "hus" med två vånningar som skydd mot kyla och reng typ. I går då det regna gick jag för att titta till katterna och vet du vad som ligger i huset, Elaka katten. Den katten ser också otroligt elak ut, asså verkligen elak och lömsk. Så när det rengade hadde den jagat bort katterna för att själv kunna ligger tryggt under tak, den katten har också ätit av deras mat och jagar ofta bort dem från deras revir och ligger belåtet där medans Asta och Morris får göra ---- nånting-----. Jag brukar shasa bort den.  Jag vet att det låter tramsigt och fånigt, men ni har inte träffat den, man blir otroligt rädd när man ser katten. Jag lovar


Jag kallar alldrig, och då menar jag det ett djur för elakt.


Men idag gjorde jag det. 



Ivilket fall har jag vart på stan (gbg) o shoppat. Såg ursnygga gucci skor som jag fall för, dem var paladium liknande men med blommönster. Men priset var sky högt -.- Sen köpte eye remover, jeans o lite underkläder. Inget speciellt alltså.


På tal om stil så är min absoluta stilikon Taylor swift! Jag älskar söta blommiga klänningar med en kant spets här och där och härliga randiga tröjor och kjolar! Jag har många liknande kläder som Taylor har och hon är en stor inspirations källa för mig! Visste du att för ett tags då min pappa hade kalas fixade jag mig för att se utt som Taylor! Blev rätt nöjd ,haha! Men nu ska tjata mig till kex o mögel ost framför tvn med familjen!


Så puss o kram skumbanan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 16 augusti 2013 19:29


I dag var det sista sommarslovs vardagen för i år. Och ska jag vara ärlig har jag inte gjort så speciellt mycket. Tänkte att detta skulle vara typ "Wow - värsta - action - dagen" men istället blev det en " äta - sova - dö - dag" . Men jag har iallafa...

Av Agnes - 16 augusti 2013 11:38


I detta inlägg kommer du att få veta lite mer exakt om vad denna blogg kommer att handla om  ❤ Främst kommer den blogg handla om hästar, alltså  typ hur ridlektionen gick, bilder och annonser som jag älskar ❤ Sen kommer jag också vi...

Presentation


Jag är en glad tjej född 2000 som förutom mitt hyper-stora intresse för hästar och ridning älskar att teckna, skriva, läsa, djur, kläder och smink.
Ni som känner mig har redan listat ut vad mitt namn är, men för er andra heter jag Agnes!

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards